090406

Sannisen sover och Chris jobbar... jag håller på och tvättar, bytt sängkläder och sånt! ska även dammsuga senare sen när hon är vaken! Imorse var det morgonpromenad med hela familjen innan Chris drog till gymmet samt jobbet efter! han jobbar em i veckan, ända till 20.15, och det är såå tråkigt! fast det går lite lättare nu när det är fint väder så jag och Savannah kan va ute mer! så fort sannis vaknar är det dags för em-promenad med emma.. ska handla lite på kronhallen oxå samtidigt! ska även ringa och fråga om emma kan passa savannah i 20 min så kan jag lägga mig i solariet en stund.. har inte solat på länge nu så färgen har försvunnit! samt att använda en sportbh dag och natt har gjort så jag flagnat på bröst och rygg!  har vi tråkigt senare ikväll kanske det även blir en kvällspromenad innan pappa kommer hem! tre gånger på en dag, alert jag skulle känna mig! så det får det nog bli.. =)

tror det har blivit ändrade planer till helgen.. jag vill gå ut i filipstad, eller jag ska gå ut i filipstad! och hoppas få se en massa jag inte sett på evigheter! så jag hoppas det är nån som ska ut på lördag..? =) vi åker upp till lesjö på fre fm, så åker chris hem på lördag fm nån gång! få se om syster kan va barnvakt på lördag kväll, kan hon inte det får sannis följa med chris till kga på lördag så kommer jag hem på söndag! få se hur det blir.. för det skulle va dyngkul att gå ut i filipstad.. om det är fler som ska ut alltså! jenna ska ju ut i alla fall där, så det är ju bra... =)

fick deklarationen idag oxå.. som vanligt, jag får betala tillbaka! 3800:-!!!!! men ska skicka in resor oxå sen jag jobba i lesjö förra året, så jag hoppas kanske inte behöva betala något, eller inte allt i alla fall! men hoppas bara jag jobba tillräckligt så jag får skicka in på resor! chris däremot kan skatta sig lycklig.. han fick tebax nästan 13000:-! men det är ju bara för att vi har lån och skit, så det är ju jag oxå delaktig i.. tur vi har gemensam ekonomi.. ;) hehe.

nu ska jag hänga tvätt.. sen göra mig klar för promenaden sen!

XO XO







Kommentarer
Postat av: Mickis

Va roligt att du ska ut i Filipstad, då kanske vi ses?? :) Tror inte jag har sett dig sedan marken... :/ Puss

2009-04-06 @ 15:32:41
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback