Hej på er.

Om ni undrar vad det va för inlägg jag publicera igår så hade chris fått erbjudande om att få tjänstan spotify! och då skulle han lägga upp en länk på sin blogg! och då blev det på min! =)

sitter i soffan och försöker få lillan att sova en liten stund! hon har redan sovit middag, men vi ska till örebro sen och då kommer det bli så sent så det vore bra om hon sov en stund! ska till kliniken för femte gången idag! det har inte läkt ihop än! äter penicillin och är på kliniken varannan dag, men ända händer det inget! men nu prövar vi en ny metod, så hoppas det funkar bättre! ringde i alla fall idag dit jag har min försäkring, och jag får ut reseersättning, så det är ju bra! gör ett nytt försök idag att köpa lillan ettårs-present, i måndags fick jag komma in till läkaren så sent och s va dyngtrött så vi åkte hem! så idag hoppas jag det blir marieberg och leksaksaffären! =D trodde vi kunde ka tidigare idag och köpa presenten innan kliniken, eftersom chris va ledig resten av veckan! men han blev inte så ledig, han jobbar extra i örebro som målare de här dagarna han är ledig! så han får bara komma hem sen och vända direkt och åka till örebro igen!

imorrn blir det lesjö i alla fall.. gå ner och se majbrasan på kvällen! om lillan är vaken vill säga, dom tände inte förrän kl 21 eller vad mamma sa! sen under helgen blir det kalas för hela slanten! Savannah Alicia Hansen blir 1 år, helt sjukt! jag förstår det inte.. det är verkligen ett år sen jag låg på bb och fick världens sötaste prinsessa! det är ofattbart!
hon kan gå nu i alla fall.. inte helt, men näsan! det är lite stappligt, men hon går i alla fall typ 10 steg innan hon sätter sig ner! så söt! =)

nej, nu ska jag gå och göra mig klar... chris är på väg hem nu, så då är det bara att åka sen!
vi hörs.. puss,puss





Kommentarer
Postat av: amanda

va söt hon blev i det nya diademet :)

2009-04-29 @ 19:05:04
Postat av: jenna

ska bli kul att se henne gå:) jag såg er på matchen:) förstog att ni va tvungna att åka hem me henne, vi spelade 4-4 till slut, men vi va nöjda me tanke på att de va första matchen vi spelade ihop. vi ses på söndag. ha det så brai lesjö! pusspuss

2009-04-29 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback