Ingen vanlig dag..

Idag är ingen vanlig dag för det är JENNY´S FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!! =) hela 22 år idag.. sjukt gammal jag börjar bli! grattis till mig själv och hoppas jag får en bra dag!



___________________________________________________________________________________________

Känns inte direkt som man fyller år idag.. det är vilken dag som helst! kan dock bero på att ingen kommer och grattar mig just idag heller! ville vi ska ta det i samband med att savannah fyller ett år om drygt tre veckor! lika bra så slipper jag ha två kalas! chris sa inte grattis INNAN han åkte till jobbet imorse.. han ringde när han kom dit! =) då sa jag att han glömde bort mig, men han skyllde på att han hade bråttom till jobbet! =) med andra ord, han glömde bort imorse att jag fyllde år! =)
savannah och jag va ute på morgonpromenaden imorse, nu ligger hon och sover middag! igår började hon gå.. hon tog typ sju steg! hon ställer sig inte upp själv och går, utan hon går bara om man ställer henne upp och sätter sig framför! men nu dröjer det inte innan hon går helt och hållet.. för nu kan hon ju ta flera steg! såå duktig! =) hon lärde sig även och klättra upp i soffan igår.. två saker på samma dag, helt otroligt! få se om hon går ordentligt när hon fyller år!

helgen då.. åkte te lesjö på fredag och åt påskmat hemma med mamma, pappa, chris och syster! sen på lördag va vi hos mormor en stund och sen åkte chris hem! så på kvällen var det dags för mig att dra in i dimman.. åkte först ner till alex och satt där en liten stund med henne, josse och erik! sen drog vi in till filipstad och jag åkte hem till sandra och jonas! dit kom det en del folk och sen drog vi till parkhallen! jag hade en grymt bra kväll.. man känner ju typ alla om  man går ut i stan, så det är roligt! träffa en massa man inte sett på länge.. kvällen va grymt lyckad och jag hade en riktig baksmälla en bit in på söndagen! =) så blir det om man vill se rikitgt disigt! ;) så filipstad blir det utgång i fler gånger..
senare sen på söndag åkte vi hem med syster yster, hem till pappa chris! så käka vi med jenna och nicke och kolla på tv! så det va min påsk.. =)

nu ska jag gå in i duschen.. man kan ju i alla fall va ren när man fyller år! det är ju faktiskt inte varje dag man fyller 22 år!

vi hörs.. puss,puss





Kommentarer
Postat av: jenna

han har mkt i hjärnan chris vettu, inte lät för han att hålla koll på allt;) men han ringde ju iaf upp sen o sa grattis. jäklar har savannah redan börjat gå nu, o klättra upp i soffan, gud nu går det fort! va händer till helgen? är du kvar i kga? Nicke drar ju till mellerud på träningsläger så jag är ju själv hemma. pusspuss

2009-04-14 @ 17:16:57
Postat av: Mickis

Grattis gumman! Hoppas du får en toppen dag! :) Det var jätte kul att se dig i helgen! puss och kram

2009-04-14 @ 17:48:06
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback