Några höjdpunkter..

här kommer lite bilder på höjdpunkter i mitt liv......

Ayia Napa -05 med Ämma, Mikka och Faija   
                                                     


Ayia Napa -06 studentresa




bal och student! (har inga bilder på denna dator)

sommar -06. jag och ämma hade en underbar sommar och jag träffade chris! grebbestad/strömstad på midsommar var en höjdare!


okt -06. jag flytta till kga och lärde och känna världens bästa jenna! underbar vän!



nyår 06/07, parmiddag och fest med jenna och nicke.
samt att jag och chrissen förlova oss! (inga bilder på datorn)

midsommar -07. strömstad med chris, jenna, nicke, lill-danne och lina.




september -07. besked om en liten i magen! =D



nyår 07/08. sälen med chris, jenna, nicke, danne, lina, emma och zääta.



maj -08. världens bästa Savannah kom till världen!!!


midsommar -08. fest i kga!


familjen i grebbestad sommaren -08.



nyår 08/09 i sälen med chris, jenna, nicke, amanda, kim, virre, matte, abou, johanna, zääta




sen har det även varit några höjdarfester oxå..... =D












det va några bilder det.. =)

och snart kommer det mer höjdpunkter... savannah 1 år, midsommar och heeela sommaren, som jag hoppas innebär en resa!

Kommentarer
Postat av: jenna

vilka härliga tillbaka blickar:).. gänget har hängt ihop nu i några år:D.. pussa

2009-04-22 @ 16:00:55
Postat av: Ämma

Åh vilka minnen=)

Ja kan inte fatta att S blir ett år...heelt sjukt va fort de har gått. Tyckte nyss ni kom hem från BB...Tiden går fort när man har rooligt!

Ta väl hand om min katt i heljen nu;P

2009-04-23 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback