Onsdag

Onsdag och det betyder barnfri dag.. Savannah ska sova nere hos farmor inatt! Hon hämta henne samtidigt som Chris börja jobba halv ett, så har varit själv ända sen dess! Jag och Ämma tog en liten promenad förut ner till stan, jag skulle köpa kläder till s! konstigt det känns att gå utan barnvagn! =) hitta i alla fall en fleecetröja, strumpbyxor, mockasiner, 2 pyjamas och en mössa! om det passar får vi se imorrn när hon kommer hem! sen blev det även en stund i solariet oxå, för att införskaffa lite färg lagom till påskhelgen! strax ska jag tvätta kläder och gå en vända med dammsugaren.. och dammtorka lite! passa på att göra sånt när inte s är hemma!
senare ikväll när chris kommit hem från jobbet och träning blir det promenad för oss.. en väääldigt rask en med tanke på att ingen av oss behöver skjuva vagn! så idag blir det tre promenader.. morgonpromenad, empromenad och kvällspromenad! iofs, den ner till stan och hem är inte spec lång.. men alltid något!

CHRIS OCH SAVANNAH, MINA GULDKLIMPAR! SKULLE JAG GÖRA UTAN ER?? ÄLSKAR ER OTROLIGT MYCKE! TACK FÖR ATT NI FINNS!

nej, dammsugaren nu... hörs imorrn! puss


gunga, det va riktigt kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback