Torsdag

Sitter i soffan och är sliten som tusan.. trött! kan bero på att jag är lite sjuk.. förkyld och har även en liten savannah som är förkyld, så vi är sjuka båda två! idag har jag i alla fall varit på intervju på bergmästaren, äldreboendet jag jobba på här i kga jämt innan jag blev med barn! jag har sommarjobb där i sommar om jag vill.. men det är så långt bort! och jag har ju inte körkort och ska lämna sannis på dagis en del dagar! och helst vill jag ha jobb nån annanstans än ett äldreboende, för då finns det chans att man får va kvar efter sommaren.. det får man inte inom vården pga en dum regel de har i karlskoga kommun! men jag får ta det jobbet i brist på annat... vet ju i alla fall att jag har ett jobb!

imorrn ska jag återigen till kliniken.. tredje gången den här veckan! va där igår och han la om på samma sätt som i måndags plus att jag fick penicillin.. (men man får dicka alkohol, jag fråga! ;) ) jenna fråga mig tidigare i veckan om jag skulle med till örebro imorrn, så då passar det så vi får ta kliniken oxå! men vi hade inte räknat med direkt och åka dit runt sju tiden med tanke på att jag ska va där kl 8! men då kommer vi upp i tid.. ellerhur jenna! =D så det blir att gå up tidigt för savannah oxå eftersom hon måste följa med då chris jobbar hela dagen!

och på lördag är det fest... va mer taggad i början av veckan, vet inte varför det taggat ner! men kanske beror på att jag inte är frisk.. hoppas jag är det tills på lördag! sen är jag även kattvakt i helgen.. emma är på träningsläger så då ska jag sticka till bella lite mat och sånt! tur man bor så nära.. :)

och självklart är vädret på topp nu när inte jag är så kry.. så det har inte blivit nån promenad idag! så då får jag dåligt samvete! men vad jag hört ska vädret hålla i sig ett tag.. så det låter bra!

nu ska jag lägga mig raklång i soffan och vänta på att chris kommer hem.. så han får tycka lite synd om mig! =)
XO XO J



Kommentarer
Postat av: Ämma

Gumman de e Torsdag idag;P

Ta nu väl hand om katten min:)

Ringer imorgon en sväng innan vi åker över till Åland.



Kyss

2009-04-23 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback