Söndag

Jag och Chris sitter och väntar på att wipe out ska börja.. lillan sover! har vi gjort i helgen? inte mycke alls.. blir så när man har en liten som ska lägga sig kl 19! det har varit det vanliga, tv och soffläge.. i fredags med jenna! igår va vi uppe hos chris mormor i stugan innan det va dags för hemfärd och lillan skulle sova! idag har jag plockat lite hemma.. städade min garderob, tagit bort lite skor och så! visste inte att jag ägde typ 50 par skor.. och det värsta är att det va inte länge sen jag slängde alla man inte kan använda! men sortera bort lite fler nu så det blev bättre plats!
två dagar nu har vi ätit skräpmat.. fyyy jenny! kebabsallad igår och kebabrulle idag! så får det inte va.. visst, jag kör fortfarande långpromenader två gånger om dagen, men det är inte bra ändå! godis har det blivit oxå.. men inge dricka, bara ett halvt glas igår! men det räknas inte! =) tycker dock inte det händer något med the body.. magen är lika degig och stor känns det som! ingenting blir mindre.. äger ingen våg, så vet inte om det hänt något på den fronten.. så lär nog införskaffa en sån! chris gick ner 4 kg på två veckor, men det kan jag lova att inte jag har gjort!!

i veckan jobbar chris em.. ända till 20.15! så jag kommer ha så jävla tråkigt! önskar det finns något man kunde hitta på.. så finns det någon frivillig är jag ledig!?! =D för en fika kanske eller nått! onsdag är han ledig i alla fall.. så det är skönt!
det ryktas om tjejfest nu på lördag oxå.. det ser vi fram emot! eller, jag hoppas på det i alla fall.. bara jag inte käkar penicillin då! det är nämligen så att det varar lite i ett av ärren.. så jag har fått tagit bort tejpen och luftar det lite! blir det inte bättre får jag ringa kliniken och få penicillin! men det hoppas jag inte att jag käkar till helgen.. =) eller vad säger ni tjejor?? ;) och sen jobbar chris helgen oxå.. så jag kommer ha en savannah som vaknar tidigt på söndag, men det gör inget! =)

nu har wipe out börjat.. men vi hörs i veckan! puss,puss

Kommentarer
Postat av: jenna

klart de blir tjej fest gumman:) vi har inga matcher till helgen, bara lite teori o fotografering, men de är antagligen på dagen. hoppas det blir bättre med operatiosnärren:/ låter inge bra de där.. vi hörs i veckan babe! pusspuss, ps vi sitter oxå o tittar på wipeout;)

2009-04-19 @ 20:52:24
Postat av: amanda

va kul, klart dt blir tjejfest =D vi 3 iaf, hoppas virre och emma vill oxå! hoppas på att du inte äter pencillin i helgen bara :( och att dt blir bättre. vi får höras i veckan =) kraam

2009-04-19 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback