Söööndag

Söndag idag, och inge härligt väder.. vänder det nu igen eller? missa vädret på tv:n imorse så hörde inte hur vädret blir i veckan.. men hoppas solen kommer tebax! morgonpromenaden idag var inte i närheten lika skön som igår.. inge sol och blåser som tusan! tittar på reprisen av talang nu, lillan sover och chris jobbar! blir bara mys idag.. efter promenaden ikväll ska arslet sitta i soffan hela kvällen! det är faktiskt ett tag sen nu jag och chris satt själva i soffan på kvällen och kolla på ett helt tvprogram eller en film.. det brukar alltid va att han ska iväg och träna, eller att vi ska ut på promenad, eller att det ska göras något annat! eller så sitter jag vid datorn och han spelar tv-spel! men ikväll blir det wipeout och sanningens ögonblick eller van veeteren, och jag ska mysa med min babe! =)

till helgen är det påsk.. chris är ledig hela helgen! vet inte om jag åker hem till lesjö redan på onsdag oh chris kommer upp när han slutar jobbet på torsdag eller om vi alla åker upp fredag fm! får se hur det blir.. åker nog hem till kga på lördag igen! få se om det blir nykter utgång eller om det inte blir utgång alls, det återstår att se! på tisdag nästa vecka blir jag ett år äldre också.. då fyller jenny 22 år, hela 22 år! helt fantastiskt! =)

igår delade jag och savannah på en mjukglass med chokladsås från mc´donalds.. vi åkte förbi mc´driven för att köpa en till henne men hon orka inte hela så jag åt upp den! sen kom samvetet.. helt otroligt, jag fick dåligt samvete för en halv mjukglass! tur det blev långpromenad på kvällen sen.. =) och sen kom godissuget på kvällen oxå.. då önskade jag att jag hade en fet stor godispåse och en 2.liters cola framför mig.. men det hade jag inte så det var ju tur det! inga sötsaker jenny, det är förbjudet just nu..

nu ska jag ta disken... får vi se vad som hittas på efter det! vi hörs snart igen.. XO XO



Kommentarer
Postat av: AL

du kunde ju gå ut i Filipstad på påsk oxå :)

2009-04-06 @ 06:58:41
URL: http://alt1987.blogg.se/
Postat av: Helle

Så fin du var på kortet, strålar om dig ju =)

2009-04-06 @ 09:39:46
URL: http://detarsajasagerdet.blogspot.com
Postat av: amanda

2009-04-06 @ 10:47:32
Postat av: amanda

va fin du var där jenny :)

2009-04-06 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback