Måndag

Sitter och kollar på CSI, hänger inte med för fem öre då jag läser alla bloggar samtidigt.. =) men kl 22 när det är ballar av stål, då sitter mina ögon klistrade i tv:n!
ringde kliniken imorse pga av det jag skrev igår, fick en tid idag kl 18.. så chris fick vabba tre timmar och följa med till öret! tydligen så är det ingen fara! han petade i det lilla som va uppsprucket, för att leta efter en tråd.. vad jag fatta så kan det bli kvar små trådbitar av stygnen som blir irriterat och det börjar vara! men han hitta ingen, så den har väl kommit ut nån dag tidigare! så han tryckte in en liten kompress med medel på i såret, som drar ut allt skit, och dödar alla bakterier! så ska den sitta där tills på onsdag när jag ska på återbesök igen! så får åka fram och tebax till öret denna vecka.. =) men fick inge penicillin i alla fall, så det är skönt! då blir det dimman på lördag! =D

få se om lillan ska va hos farmor på lördag.. det är tydligen både tjej- och killfest! och det kan ju inte chris missa! så han vill oxå ut när alla andra ska det! vet inte vart vi tjejer ska va än.. få se vilka det blir först! jag, amanda och jenna är spikade i alla fall! så lördag ser vi fram emot... tråkigt dock att det bara är måndag!

snart fyller sannis 1 år oxå.. bara en vecka och 5 dagar kvar! då blir det kalas! på fre och lör blir det kalas i lesjö med min sida! och på söndag blir det ett ihopslaget kalas! chris morbror fyller nämligen 40 år och hans dotter ebba fyller 10 år, så dom skulle ha kalas på söndag! och eftersom alla är där då, firar vi savannah oxå då! vi får ändå inte plats hemma hos oss! men de av våra kompisar som vill fira savannah får komma hem till oss.. kanske på söndag em eller nått! så det blir mycke firande.. men det är hon mer än värd våran älsklings prinsessa!

nej, lite glass och ballar av stål nu.. hörs imorrn! puss,puss


kolla vad liten hon va.. så söt!! (kolla INTE mig, blek, tjock och sliten två dagar efter förlossningen!)

Kommentarer
Postat av: jenna

grymt kul me fest till helgen:) Nicke ska spela poker sa han ;) haha.. du vilken stor skillnad de är på dig nu och då!! bu är allt några strl mindre nu!.. o va liten sannis va, känns som evigheter sen. men vi hörs på torsdag om dredan. pusspuss

2009-04-21 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback