Tisdag

Morgonpromenad med familjen som vanligt imorse, samt svängen förbi kronhallen och handla lite mat. bl.a. till maten som jag ska göra sen, torskfilé med milda minimat, dill och lite mer och sen potatis och wokgrönsaker till det! kommer nog bli kanon! sen var det meningen att jag och sannis skulle ner på stan med amanda, men sannis har blivit sjuk inatt.. snoren rinner på henne och hon är lite hängig! då är det inge skoj för henne och va nere på stan.. skulle köpa lite kläder till henne och fika lite! men fick höra av amanda att det är påskparad imorrn, så drar ner då.. så hoppas s är bättre då! promenad senare sen hoppas jag hon orkar med i alla fall.. det får vi inte strunta i! det blir fan som ett beroende att gå ut och gå.. jag MÅSTE ut två gånger om dagen, annars blir jag och må dåligt! men det är bra, jag vill se resultat!!!

ser verkligen fram emot att gå ut i filipstad på lördag.. har varit ute där en gång sen jag flytta til kga, det va på påsk för två år sen! då va vi på john med jenna och nicke! fast då va vi nyktra så det va inge skoj! iofs har inte bestämt mig än om jag ska va nykter till helgen eller om jag ska dricka.. kanske kan ta ett par cider bara, det låter bra! hoppas man träffar på så många som möjligt som man inte sett på länge...

igår på eftermiddagen va jag och emma ute och gick i två timmar.. vi var ute en sväng i carls-åby med gicka, som är höggravid! hon har gått över tiden med typ 12 dagar idag.. om hon inte åkt iväg till bb nu då! =) jag lider verkligen med henne.. jag gick över två dagar innan vattnet gick, och jag tyckte det va länge! =) kan sätta mig in i hennes sits att hon strax ska föda.. hur man tänker och känner! och man vill verkligen bara att den ska komma ut, fast man önskar man fick hoppa över det onda! =) när hon gick där med magen i vädret tänkte jag verkligen på hur stor savannah är.. ett år om drygt en månad, det är sjukt! ska följa med emma till gicka senare sen när hon fått, för att se och känna på en liten bebis igen!

nu är det dags för tvätt igen... gör inge annat än plockar med kläder och tvättar! kommer aldrig längst ner i tvättkorgen! har en unge och en sambo som använder kläder utan dess like!

ha det bra i värmen.. och njut riktigt! =) puss,puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback