valborg

idag är det valborgsmässoafton, tror jag väl.. är det inte det? eller är det imorrn? jag vet fan inte! =) lillan sover och jag tvättar och packar väskan då vi åker till lesjö ikväll! så ikväll blir det majbrasan om det går att hålla lillan vaken, och imorrn och lör är det kalas för sessan! så kommer vi hem tebax hit till kga på lördag em/kväll! och på söndag blir det kalas x2! så fyra st 1-årskalas kommer hållas för s! så det kommer nog bli bra tror jag...

igår va vi till öret till kliniken, ingen förändring... skräll! få se om det hänt något när jag ska tillbaka på måndag! tur man får reseersättning! köpte även lite saker till lillan.. hon fick våra presenter redan igår! =D vi köpte henne en matta typ, som man ska gå på. så låter den och lyser när man trampar på alla fötter som finns på mattan! hon är livrädd för den! grinar och skriker om hon kommer nära den! trodde hon va gnällig igår kväll för att hon va trött, men hon va lika mot den idag! så våran present till savannah när hon fyller 1 år är hon livrädd för! =) vilken present! tur jag köpte lite kläder oxå, de lär hon inte va rädd för i alla fall! haha.

måste röra på mig nu.. savannah har vakna! måste packa klart oxå! men vi hörs i helgen uppe i skogen..

XO XO




Kommentarer
Postat av: Ämma

Kan inte fatta att hon är ett år redan....gratta henne från mig:)

2009-05-03 @ 09:04:33
Postat av: cissi

Skriv oftare!

2009-05-07 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback