Tisdag

Jag, Savannah och Emma drog till örebro jämt efter halv ett på fm.. skulle va på kliniken kvart över ett! när vi kom till örebro missade vi avfarten till centrum, så vi åkte helt fel! ett tag var vi på väg till kga tillbaka! =) så det va nervöst ett tag att jag inte skulle hinna! men det gjorde vi, va till och med där nån minut före kvart över.. väl där inne tog det typ 5 min! först drog hon bort "tejpbandaget" som satt högst upp, det satt som berget och hon drog fort som tusan! sen tvätta hon med sån där sprit, och då sved det som tusan, fast jag trodde det va såren där stygnen satt som gjorde ont! sen drog hon bort tejpen där dom sytt, och sätte dit en ny tejp! då sa jag, men stygnen då? dom syr tydligen på ett sätt så stygen följde med när hon drog bort tejpen! dyngbra! =) sen gick vi lite i affärer och inne i en provhytt upptäckte jag vad det va som sved när hon tvätta.. när hon hade dragit bort tejpbandaget hade hon för fan skinnflått mig!! så är hudlös och röd på sidorna.. det är inge gott kan jag lova, det svider riktigt! smörjde med savannahs rumpsalva förut, hoppas det hjälper.. =)

hittade en jeansdress när vi gick i affärer.. superfin att ha i sommar! sen hittade jag inte så mycke mer då vi inte hade vagn med till savannah, så vi bärde henne på armen och sen va vi dynghungriga! så vi åkte hem till kga och mötte upp chris sen åt vi på som hemma! chris och emma åt kycklingsallad och jag och sannis käka bakpotatis med skagen! sen gick vi i ett par affärer här i kga, me hitta inget.. skulle ha ett par skor men fanns inte i min storlek! och savannah skulle ha lite kläder men hon blev så trött så vi va tvugna och åka hem! men på tors eller fre drar jag och chris till örebro för lite shopping, måste ha skor och jacka!

imorrn blir det frisören, såå gött.. äntligen bli lite fräschare i håret! det ska bli otroligt skönt! idag kom även våra tabletter, så chris hämta ut dom förut! 5 st om dagen ska jag inta, det är tre olika sorter! så får vi se sen om dom har nån verkan! måste köpa en våg den här veckan oxå så jag ser om det händer något!

nu blir det sjukhuset och 30 min på orbitreken.. sen käka nått, börjar bli hungrig igen! vi hörs.. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback