En lördag i skogen.

Nu kommer lite uppdateringar.. har varit en vecka i lesjö imorrn, det har gått fort samtidigt som jag tycker det går skitsegt och saknaden efter chris är stor! okej jenna, jag saknar dig oxå! ;) har jobbat hela veckan mån-tors, va ledig igår så jobbar jag nu lör-mån! sen ledig ett par dagar och sen jobbar jag morgonen på lesjödagen! savannah trivs bra då hon har mycke och göra här, jaga alla djur bland annat! =)
längtar såå tills på onsdag när min skrutt kommer hit!!

jag och chris har nya planer för framtiden.. vi funderar närmligen på att FLYTTA TILL LESJÖ! hoppa inte högt i stolarna nu! =) vi funderar på det för en kort period, så jag kan jobba! för här finns det ju alltid jobb! i såna fall blir det efter sommarperioderna, men ingenting är säkert än! har börjar kolla lite på boenden och så! men allt kan ändra sig och leda till något helt annat! men det skulle va så skönt att kunna jobba, och ha det tryggt! chris får väl söka jobb i verken här nere i lesjö, men tills dess får han jobba kvar i kga! bo i en etta eller något och komma till lesjö på helgerna! samtidigt vill jag inte lämna kga, har bott där i tre år snart, så det känns konstigt! vill inte lämna min bästa Jenna heller, det är ju tack vare henne tiden i kga har varit kanon! och jag är nervös att inte chris ska trivas här, jag vet ju hur det är att bo här, så det är inga problem! men hur skulle det gå för han?? lämna allt i kga! ja, vi får se hur det blir.. om inte allt va så himla svårt!

jag och chris skippar farmors 70-års kalas nästa helg och åker hem till kga på lördag fm! vi ska nämligen på virres 20-års kalas istället!! hurra hurra! =) så hör det nu virre, du är viktigare än min farmor! ;) men savannah får följa med på 70-års kalas, så åker vi halva vägen och hämtar henne på söndagen! så nu ser jag fram emot ett brakkalas i virre och mattes hus! är redan taggad! =D
brakkalas blir det även här i lesjö på torsdag.. gamla hederliga lesjöforsdagen! så då blir re lengondrecka å hembränt!=) nej da, men nån cider eller två! =D

nu ska jag gå ner och byta blöja på sannis.. det luktar inte hallon här inne nu! =) ska även göra mig klar för jobbet sen, så jag hinner nanna en stund med sannis, är trött!

hörs snart igen... PYSS O KYSSS

Kommentarer
Postat av: jenna

äntligen en uppdatering:) usch va jobbigt de va att läsa att ni kanske ska flytta till lesjö:/ förstår ju självklart om det måste bli så, men gud va jag kommer sakna er:/ hur ska min tid i kga bli utan er. Jag hoppas verkligen att det dyker upp någon annan lösning under sommaren. kul att ni hänger me på virres fest:)! de kommer nog bli kanon kul! vi får prata lite om detaljerna kring festen o så under veckan. pusspuss <3

2009-05-17 @ 16:12:53
Postat av: Virre

Å va glad ja blir att ni kommer!=)puss å kram

2009-05-18 @ 11:09:06
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback