En onsdag i Lesjö

Vill börja med och gratta baben Virre som fyllde 20 år den 18 maj! =) Hipp Hipp Hurra!! På lördag ses vi, och då blir re brakfest! Det ser vi fram emot!


_________________________________________________________________________

Mamma kom nyss hem från jobbet så hon får passa sannis en stund nu när jag sitter vid datorn! hon har blivit helt omöjlig nu! och lyssnar inte överhuvudtaget! idag har hon hällt ut katternas vatten och försökte bada i det, hon hällde ut gröttallriken imorse när vi åt frukost! och så ska hon kasta grejer på champ, mammas och pappas hund! hon är sjukt busig nu, man får springa efter henne hela tiden! och nu när hon går helt och hållet går det så fort! så det är skönt nu med en liten paus.. =)

senare sen ska jag åka in till filipstad med josse, vi ska gå på systemet! chris köpte det jag ska ha igår, men jag följer med i alla fall, kan ju hitta nå mer! =) och ikväll kommer min babe hit... som jag längtat! visst, nu fuska vi ju lite eftersom han kom söndag kväll och åkte måndag morron! men jag saknar han lika mycke i alla fall! men nu stannar han ju längre.. imorrn är det lesjödan, så åker vi hem på lördag em för då är det virre som ska firas! tror det kommer bli en bra helg det här! ser fram emot den!

ändrade planer ang. sommaren oxå.. ska jobba i lesjö! det blir så ändå.. kommer kanske inte jobba så himla mycke, men det spelar ingen roll! jag slipper jobba i kga och så får jag mer tid med familjen oxå! plus att det är mycke bättre betalt här hemma! så kan vi åka och bada och sånt med sannis! vill inte bo hemma hos mamma och pappa heller hela sommaren, men vi får se hur det löser sig! ska försöka sälja våran lägenhet snart i alla fall!

nej, nu ska jag gå ner och duscha.. så inte josse ringer och säger att vi strax ska åka! hörs snart igen.. puss,puss


Kommentarer
Postat av: Karin

tack gumman! Hoppas du hade kul igår?! Tack så jättemycket för presenten och allt =) Puss

2009-05-24 @ 17:12:46
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback