Måndag 090525

Funderar på att lägga ner bloggen då det känns som jag aldrig har nått att skriva.. lär nog skaffa mig ett liv innan jag kan blogga!

Har soffläge och kollar på tv:n.. Savannah sover redan, hon sov inte så mycke middag idag så det blev en tidig kväll! Chris jobbar kväll självklart och det är trist som fan!
Lär berätta om helgen i alla fall.. I torsdags var det lesjöforsdagen, och det va en lyckad dag! Gick runt lite bland stånden på dagen och sen var det brännbollsturnering som gällde. Chris va med och spela och jag kolla på! Sen på kvällen var det dags för fest.. Vi va hemma hos en som heter Tobias och det blev riktigt kul! Och lika kul var det på folkets hus sen! Både jag och chris hade jätteroligt, så det va en lyckad dag! Sen på fredagen tog vi det bara lugnt och på lördag fm åkte vi hem till kga! Kl 17 skulle vi va hemma hos virre! Där fick vi mat och tårta! Sen vällde det in folk och till slut va hela huset fullt! =) men roligt var det.. så tack virre för en kul kväll, och hoppas du blev firad ordentligt! =) jag, chris, jenna och nicke hade bestämt redan innan att vi inte skulle på statt, men vi fick annat att göra! när alla skulle dra upptäckte vi att jennas jacka va borta.. så vi åkte till statt och fick nyckeln av virre till huset för att åka tillbaka och leta ordentligt när alla va borta! men vi hitta den inte.. men till slut kom den fram då det va emma som tagit fel så vi åkte och bytte! och sen drog vi till max och käka, och sen hem till oss för lite "efterfest".. jag och jenna satt och gäspa och chris och nicke drack väl lite grann! efter ett tag drog de hem och vi somna på ett par sekunder! på söndagen hämta vi sannis i prästbäcken, vi mötte upp mamma! och när vi kom hem kom jenna och nicke och vi spela kubb i parken! jag och jenna vann självklart, 2-1 i matcher! och idag har jenna vart hos mig och sannis, så vi tog en promenad upp till chris på transcom och sen hem igen efter ett besök på konsum! idag har jag även gjort supergo mat.. stekt sej, potatis och en kall sås på cremé fraiche, majonäs, dill, räkor, röd rom och kryddor! mums vad jag är bra! =)

herregud va kladdigt det där blev.. bara babbla på en massa! hoppas det går att läsa i alla fall. nu vet ni vad jag gjort i helgen.. nu ska jag gå och kolla om det finns nå ätbart i skåpet! vi hörs.. puss


Kommentarer
Postat av: jenna

jag tkr du har en hel del o blogga om gumman:) bara i detta inlägg var det ju tusen grejer;) vi hörs antingen imorn eller onsdag, får se om ja lyckas aktivera mig själv imorn eller om jag behöver sällskap:P pusspuss

2009-05-25 @ 22:12:08
Postat av: Anna-Lena

en dåligt uppdaterad blogg är bättre än ingen blogg =) så sluta inte =)

2009-05-26 @ 22:36:38
URL: http://alt1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback