Nya tag..

har aldrig ork att blogga längre, och det känns som jag inte har något att blogga om! iofs, hade inge mer att blogga om förut! =) ska ta tag i det och blogga mer från och med nu! sitter i alla fall i soffan och kollar ut genom fönstret och ser detta skitväder! jag och sannis som skulle ut på långpromenad idag, det blev det inge med! jävla skit! savannah har i alla fall blivit ett år sen sist jag skrev! vi åkte hem till lesjö förra veckan på torsdag, på fredag fika vi hos mormor och morfar eftersom morfar fyllde 71 år! sen på lördag var det dags att ha kalas för lillan eftersom det va hennes 1-års dag! hon fick massor av presenter och var i full gång så hon somna ganska tidigt på kvällen sen! hon va helt slut prinsessan! på kvällen hade vi mys framför brasan på altan.. jag, chris, jessica, mats, pappa och mamma! på söndag morgon vid 10 drog vi hem till kga, vi skulle ju va hos chris morbror geir kl 13! där firades savannah som fyllde 1 år, ebba som fyllde 10 år och geir som fyllde 40 år! sen kom vi hem, och kl 17 var det åter dags för ett kalas. våra kära vänner ville självklart oxå fira sannis! så ännu mer presenter och ännu mera tårta! =) tror savannah hade en bra helg, och att hon är glad över det hon fick! så tack alla för alla fina presenter!

har vi gjort i veckan? vi har varit till kliniken.. som jag nu slipper åka till varannan dag! såret har dragit ihop sig nästan helt, och läker det inte ihop helt ska jag bara ringa in till kliniken! men det är mycket bättre nu i alla fall! så har vi varit nere på stan och köpt kläder till sannis för presentkortet hon fick! och igår va vi med chris ner till synsam, han får glasögon nästa vecka! han blev så fin, jag älskar glasögon, jag tycker det är tokfint! pröva själv en massa glasögon igår, önska nästan att jag har lite dålig syn! =) sen åkte vi till skokanonen och köpte sannis ett par ordentliga skor! sen har vi inte gjort så mycke mer.. idag håller jag på och tvättar kläder, åker till lesjö på söndag! ska va där i hela två veckor!?! ska jobba, som är ett måste! får nämligen inte högsta summan från försäkringskassan längre när det gäller mammapengarna! så jag måste jobba! och sen är det lesjöforsdagen 21 maj och farmor ska ha 70-årskalas 23 maj! så kommer hem söndag den 24 maj! det dåliga är att chris jobbar varje dag fram tills den 20:e, så vi kommer inte ses på en och en halv vecka.. rekord! vet inte hur det ska gå men.. kommer längta ihjäl mig! savannah också!

nu ska jag ta och ringa ett samtal! håll tummarna för mig! nu lovar jag att fortsätta blogga, så vi hörs snart igen.. =)
puss o kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback