Torsdag

Jag är trött, hela tiden. Vad är fel? börjar fan fundera på om jag har nån sjukdom eller nått! kan vara oxå för att jag nästan inte kunnat gått ut idag med lillan pga regnet! men nu när hon ska nanna natten, då är solen framme minsann! chris slutar jobbet om en halvtimma, så det ser vi fram emot!

Igår va jag till bvc.. mätning, vägning och vaccination! sannis har bara gått upp 300 g sen vi var där sist! så nu väger hon normalt, som dom ska göra i den här åldern! nu har hon inget försprång längre! =) barnmorskan sa att det är väl för att hon börjat rört sig så mycke! sprutorna gillade hon inte.. den första gick ganska bra, men den andra, då skrek hon som en stucken gris! tyckte så synd om henne! men nu är det över, och några biverkningar fick hon inte! efter bvc gick vi lite i affärer, sen kom jenna och virre ner till stan så käka vi lunch på som hemma! bakad potatis med skagen, som sist! dynggött! =)

i förrgår hyrde jag och chris twilight, oh my god säger jag bara! vilken bra film! den får man inte missa och se.. så jenna, det är ett måste! =D ser sjukt mycke fram emot tvåan..



händer i helgen då... virre vill ha med mig till hennes syster på förfest, sen mat på jacks och sen skaka rumpa på statt! men jag vet inte om jag vill på statt, det är det! jag har beslutsångest! chris har lovat sin mamma att hon får ha sannis på lördag, så chris tror jag ska till kim på fest! funderar även på att följa med dit en stund, sen dra hem istället för statt! skulle även kunna följa med virre först och sen dra ner till kim! va fan, beslutsångest! ah, får bestämma mig imorrn!
är ju även klassfest i filipstad nästa helg..

nu ska jag ta en liten dusch.. gött dä! men vi hörs snart igen!

här är nån bild från virres 20-årsfest, det bjuder jag på idag! bilderna tagna av jenna då min kamera inte hade batteri!










har ni sett mina nya skor?? tog evigheter och hitta rätt storlek.. ;) fulaste
smajlet ever, men nått måste man ju bjuda på!








Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara skriva att du var jätte fin på bilden när du visar skorna, hur smal o slank som helst. hoppas du är nöjd med dig själv o förstår hur fin du faktiskt är : ) kram

2009-05-28 @ 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback